U heeft aangegeven dat u heeft betaald voor een product maar deze niet heeft ontvangen. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat uw gemak onze prioriteit is, en we werken er met man en macht aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. We begrijpen hoe belangrijk het is om ervoor te zorgen dat u krijgt waar u voor betaalt. We hebben een speciaal team dat zich bezighoudt met het verwerken van terugbetalingen.
Vul onderstaande formulier in, dan worden de door u ingevulde gegevens zo snel mogelijk gecontroleerd en indien u in aanmerking komt voor restitutie zal deze zo snel mogelijk in gang worden gezet. In de tussentijd vragen we om uw geduld en begrip. Voor overige aanvullingen en vragen kunt u ook direct contact met ons opnemen: klik hier voor onze algemene website
Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw loyaliteit en vertrouwen in Vorstelijk Vending. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u snel weer zorgeloos gebruik kunt maken van onze verkoopautomaten.
Dank u voor uw begrip.
Uw gegevens worden in alle zorgvuldigheid en enkel in noodzakelijke gevallen verwerkt. Voor alle informatie m.b.t. uw rechten en plichten kunt u naar onze algemene website.